ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 2022
Ανακοίνωση – Εγγραφές Μελών 2022-2023

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 2021
Ανακοίνωση – Εγγραφές Μελών 2021-2022
Ανορθωσιάτες και Ανορθωσιάτισσες,
Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την έναρξη των εγγραφών του Παν.Συ.Φι Ανόρθωσις Αμμοχώστου για την χρονιά 2021-2022. Φέτος που η ομάδα μας γιορτάζει τα 110 Χρόνια Ένδοξης Ιστορίας μας αποφασίσαμε να αφιερώσουμε τις φετινές εγγραφές για τον λόγο αυτό.
Οι εγγραφές ξεκινούν σήμερα διαδικτυακά στην ιστοσελίδα μας https://maxhtec94.com/site/eggrafes-melwn/και από την ερχόμενη εβδομάδα στα εξής σημεία :
Μια οικογένεια χρειάζεται την βοήθεια μας
Από την Παρασκευή έχει πέσει στην αντίληψη μας μια απίστευτη ιστορία την οποία έχει φέρει στο φως της δημοσιότητας η ομάδα «Προσφέρω Απλόχερα» και αφορά μιαν οικογένεια η οποία έχει πραγματική ανάγκη την βοήθεια από τον συνάνθρωπο του.
Πριν από αυτή την υπόθεση δεν γνωρίζαμε τον Ολύμπιο. Έχουμε ήδη επικοινωνήσει με τον Ολύμπιο και το Σάββατο βρεθήκαμε κατ 'ιδίαν μαζί του και μας εξήγησε πλήρως την κατάσταση η οποία επικρατεί και αναγκάζετε να τα βγάλει πέρα μαζί με ένα βρέφος μόλις 4 μηνών. Δεν θα αρχίσουμε ούτε να κατηγορούμε τα κράτη και τα παρακράτη, ούτε τους οργανισμούς που δεν είναι άξιοι υποστήριξης. Γνωρίζουμε τις χρονοβόρες διαδικασίες που και πως λειτουργούν, γνωρίζουμε επίσης και την "βοήθεια" που είναι διατεθειμένοι να δίνουν σε μια οικογένεια με τόσα προβλήματα βιωσιμότητας. Αυτά ας τα αφήσουμε για την ώρα γιατί πρώτο μέλημα είναι να βρούμε τρόπους να στηρίξουμε αυτό τον άνθρωπο και την οικογένεια του.
Και επειδή η πλήρης διαφάνεια είναι αυτό που χρειάζεται σε τέτοιες περιπτώσεις θα σας εξηγήσουμε πως θα βοηθήσουμε εμείς και όλοι εσείς τον Ολύμπιο μέχρι να ορθοποδήσει και να καταφέρει να στηρίξει από μόνος του την οικογένεια του. Ο Ολύμπιος ζει σε ένα σπίτι που ανά πάσα στιγμή μπορεί αν τον βγάλουν έξω. Αφού το συζητήσαμε μαζί του και αρχική μας πρόθεση ήταν να επιδιορθώσουμε το σπίτι όσο είναι εφικτό, θεωρήσαμε προτιμότερο να νοικιάσει ένα μικρό σπιτάκι και για κάποιο διάστημα θα του καλύψουμε το ενοίκιο του. Με την βοήθεια όλων μας είμαστε σίγουροι πως θα μπορέσουμε να δώσουμε την ευκαιρία σε αυτή την οικογένεια να ζήσει με αξιοπρέπεια μέχρι οι χρονοβόρες διαδικασίες του κράτους τον βοηθήσουν σε κάτι πιο μόνιμο. Σε αυτό όλο θα συνεισφέρει και η ομάδα "Προσφέρω Απλόχερα" με τα μέλη της αφού και με την συγκεκριμένη ομάδα είμαστε σε επικοινωνία.
ΤΑΜΕΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ
Στο πιο πάνω ταμείο, μπορείτε να προσφέρετε το ποσό της επιλογής σας με την συχνότητα που εσείς θέλετε (μια φορά, μηνιαία κλπ). Επίσης οποιοσδήποτε θέλει να προσφέρει κάτι πέραν από χρηματικό ποσό παρακαλούμε επικοινωνήστε με έναν από τους πιο κάτω συνδέσμους για την επαρχία που σας βολεύει.Παρακολουθήστε την ιστορία του Ολύμπιου και της οικογένειας του όπως μεταδόθηκε από την εκπομπή «Πρωτοσέλιδο».
Ανακοίνωση – Εγγραφές Μελών 2020-2021
Αδέλφια,
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ 2020
Ανακοίνωση – Εγγραφές Μελών 2019-2020
Αδέλφια,
Μια επετειακή χρονιά η φετινή για εμάς όπου συμπληρώνουμε 25 Χρόνια ζωής, δράσης και αναμνήσεων. Από γενιά σε γενιά όπως λέμε παραμένουμε δυνατοί και αφοσιωμένοι στον λόγο ύπαρξης μας. Σήμερα ανακοινώνουμε τις λεπτομέρειες για τις φετινές εγγραφές του Παν.Συ.Φι. που είναι αφιερωμένες στα 25 Χρόνια MAXHTEC.
Φέτος αποφασίσαμε όπως κάνουμε τις εγγραφές μας αλλιώτικες προσφέροντας περισσότερα αναμνηστικά προϊόντα, ώστε να ευχαριστήσουμε τον κόσμο που μας στηρίζει εδώ και δυόμισι δεκαετίες. Από την γενιά του 1994 μέχρι και την σημερινή Μαχητική νεολαία μας, που ο καθένας έβαλε το λιθαράκι για να κρατήσουμε το όνομα μας ψηλά.
Η εγγραφή, πέραν της κάρτας μέλους, περιλαμβάνει ΦΑΝΕΛΑ, ΜΠΡΕΛΟΚ & ΒΡΑΧΙΟΛΙ. Τα δύο τελευταία μαζί με την κάρτα θα εσωκλείονται σε επετειακό φάκελο που δημιουργήσαμε για τον σκοπό αυτό. Επίσης στο κάθε μέλος θα δίνετε και απόδειξη είσπραξης για την φερεγγυότητα των εσόδων μας. Η εγγραφή θα κοστίζει συμβολικά στα €25, με την διαφορά ότι τα €5 από κάθε εγγραφή θα δοθούν με το τέλος της διαδικασίας εγγραφής σαν χορηγία σε ένα από τα τμήματα του Σωματείου μας μετά από κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί μεταξύ αυτών.
Οι εγγραφές ξεκινούν την Τετάρτη 03 Ιουλίου, στην πρώτη προπόνηση της ομάδας μας και θα διαρκέσουν μέχρι και 30 Σεπτεμβρίου 2019. Στηρίζουμε τον σύνδεσμο μας, στηρίζουμε τον Παν.Συ.Φι. Ανόρθωσις Αμμοχώστου, στηρίζουμε την ΑΝΟΡΘΩΣΗ.
Τέλος να αναφέρουμε ότι από φέτος θα πραγματοποιούνται και διαδικτυακές εγγραφές για όσο κόσμο δεν μπορεί να το πράξει διαφορετικά. Αποστολές του πακέτου εγγραφής γίνονται σε όλη την Κύπρο αλλά και στο εξωτερικό με τα έξοδα αποστολής να είναι ΔΩΡΕΑΝ από τον Παν.Συ.Φι. ως μια ένδειξη εκτίμησης του κόσμου που μας στηρίζει. Πραγματοποιήστε την εγγραφή σας στην σελίδα διαδικτυακών Εγγραφών : https://maxhtec94.com/site/εγγραφες-μελων/. Διαθέσιμες από σήμερα για το διαδίκτυο.
25 ΧΡΟΝΙΑ MAXHTEC - ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΤΑ - ΝΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ
Με εκτίμηση
Παν.Συ.Φι. Ανόρθωσις Αμμοχώστου - MAXHTEC 1994
Πανελλήνια Συνάντηση ΜΑΧΗΤΩΝ 2018
Τα τελευταία χρόνια έχουμε καθιερώσει ένα τριήμερο κάθε χρόνο, όπου ανταμώνουμε όλα τα παθιασμένα αλάνια που ζουν και αναπνέουν για την ΑΝΟΡΘΩΣΗ και βρίσκονται στην Ελλάδα. Η πρώτη συνάντηση έγινε στην Θεσσαλονίκη, τον Μάιο του '14. Την πρώτη μέρα είχαμε διοργανώσει τουρνουά ποδοσφαίρου 5x5 και μετά για δύο συνεχόμενα ημερονύκτια κάναμε πάρτι στο Μπαφαλόνικα, ασταμάτητα. Ακολούθησε οργανωμένη εκδρομή στα αδέλφια στην Σερβία την επόμενη χρονιά, τον Δεκέμβριο του '15. Δεκαέξι ώρες ταξίδι με το τρένο από την Θεσσαλονίκη, πίναμε, τραγουδούσαμε και γράφαμε συνθήματα για την αρρώστια μας. Toν Απρίλιο του '16 ήταν το αποκορύφωμα, το αξέχαστο σε όλους Underground Party. Εκατόν τριάντα και πλέον εκστασιασμένοι στο σκοτεινό υπόγειο, έμελε να ζήσουν μια επίγεια κόλαση εκείνη τη μέρα. Έτσι και φέτος λοιπόν, ως συνέχεια αυτής της παράδοσης, πήραμε την απόφαση να οργανώσουμε μια συνάντηση στα μέσα της χρονιάς.
Μια αλλιώτικη συνάντηση αυτή τη φορά, απ' όλες τις προηγούμενες. Το ραντεβού μας δόθηκε στη Λαμία, στο κέντρο της Ελλάδας. Είχαμε να διανύσουμε ένα μέσο όρο 250 χιλιόμετρα από Θεσσαλονίκη, Αθήνα και Ιωάννινα. Αδέλφια από κάθε γωνιά της Ελλάδας, έδωσαν το παρόν τους και ένας ακόμα πιο τρελός, ταξίδεψε μόνος του από τη Γερμανία, αποκλειστικά και μόνο για αυτή την συνάντηση! Επιβιβαστήκαμε λοιπόν στα βαν και τα αυτοκίνητα και ξεκινήσαμε να γράφουμε χιλιόμετρα για την αρρώστια μας.
Το βράδυ της Παρασκευής, είχαμε φτάσει επιτέλους στον προορισμό μας, μετά από τέσσερις (κάποιοι πιο "χαμένοι" ακόμα παραπάνω) ώρες δρόμο. Έπρεπε να κάνουμε πολλές στάσεις για κατούρημα και ανεφοδιασμό αλκοόλ. Άσε που το κωλοgps μας έβγαζε συνέχεια σε λάθος κατεύθυνση! Αφήσαμε τα πράγματα και το πάρτι μας ξεκίνησε. Στήσαμε τις κονσόλες στην πισίνα του ξενοδοχείου και αρχίσαμε τον χορό και το τραγούδι για την αρρώστια μας. Μέχρι το ξημέρωμα, όλα τα ποτά που είχαμε αγοράσει από πριν είχανε τελειώσει και όλα τα ψυγεία του ξενοδοχείου είχανε αδειάσει!!!
Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε βαριά μετά από λίγες ώρες ξεκούρασης, το μεσημέρι. Πήγαμε σε μια ταβέρνα κοντά στο ξενοδοχείο και ξεκινήσαμε από εκεί που τελειώσαμε το προηγούμενο βράδυ, να τρώμε, να πίνουμε και να τραγουδάμε. Αφότου ζεσταθήκαμε καλά, βάλαμε μπρος για το μαντείο των Δελφών. Είχαμε συμφωνήσει από πριν, ότι αυτή μας η συνάντηση θα έχει και επιμορφωτικό χαρακτήρα εκτός των άλλων. Επιλέξαμε να επισκεφθούμε το μαντείο των Δελφών, γιατί πρόκειται για ένα από τα πιο ενδιαφέροντα εναπομείναντα ευρήματα της ένδοξης Αρχαίας Ελλάδας, το οποίο όμως δεν τυγχάνει ιδιαίτερης προσοχής από τους νεοέλληνες. Ακολουθώντας το πρόγραμμα μας λοιπόν, φύγαμε για Δελφούς. Κάποιοι ζαλισμένοι από το ποτό και το ξενύχτι έμειναν πίσω. Οι υπόλοιποι, φορτωθήκαμε στα βαν και τα αυτοκίνητα και ξεκινήσαμε τη πορεία μας.
Στους Δελφούς φτάσαμε μετά από δύο ώρες δρόμο περίπου. Εκεί στο μαντείο, θαυμάσαμε τον αρχαίο πολιτισμό μας! Μας είχε κάνει ιδιαίτερη εντύπωση το γεγονός ότι ενώ στο χώρο είχε πάρα πολλούς επισκέπτες, από κάθε άκρη της Γης, δεν υπήρχε ούτε και ένας Έλληνας επισκέπτης! Ούτε ένας πατέρας να δείχνει την Αρχαία Ελλάδα στο παιδί του... Και μετά διερωτόμαστε...
Οι Δελφοί είναι γνωστοί ως ο ομφαλός της γης. Σύμφωνα με το μύθο, όταν ο Δίας απελευθέρωσε δύο αετούς, τον έναν από την ανατολή και τον άλλον από τη Δύση, εκείνοι συναντήθηκαν σε αυτό το μέρος που θεωρήθηκε το κέντρο του κόσμου. Αρχικά το μαντείο ανήκε στη Γαία που ζούσε εκεί με το γιο της Πύθωνα. Ο Θεός Απόλλωνας όμως σκότωσε τον Πύθωνα και το ιερό μέρος έγινε δικό του. Η φήμη του μαντείου των Δελφών είχε φτάσει σε όλον τον κόσμο και πολλοί ήταν εκείνοι που έρχονταν ζητώντας κάποια συμβουλή. Οι χρησμοί δίνονταν από το Θεό Απόλλωνα μέσω της Πυθίας, η οποία ήταν η εκάστοτε πρωθιέρεια, η οποία ευρισκόμενη σε έκσταση, μετέφερε τη χρησμοδότηση του Θεού προς τον ενδιαφερόμενο με τρόπο συνήθως λακωνικό, δυσνόητο και αινιγματικό.
Στη συνέχεια, αφού είδαμε τον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο των Δελφών, πήραμε το δρόμο της επιστροφής. Είχαμε αγώνα με την αελ και θα τον παρακολουθούσαμε στο ξενοδοχείο, μαζί με ψήσιμο, το οποίο είχαν αναλάβει τα αλάνια που δεν ήρθαν στους Δελφούς. Έτσι, φτάνοντας στο ξενοδοχείο, είδαμε τον αγώνα και ζήσαμε το 90λεπτο μας με σκηνικό συνδέσμου. Συνεχίσαμε το πάρτι μας γύρω από την πισίνα. Σε κάποια φάση πολύ μετά τον αγώνα, πάνω στο γλυκό μας μεθύσι, αρχίσαμε να τραγουδάμε συνεχόμενα ένα προς ένα τα συνθήματα μας, από δύο τρεις φορές το καθένα. Χωρίς να το πάρουμε χαμπάρι, πέρασαν πάνω από δυο ώρες με τα σαράντα και πλέον αυθεντικά συνθήματα που έχουμε για να περιγράφουμε την τρέλα μας. Είχαμε ζήσει δηλαδή άλλο ένα δικό μας, μοναδικό 90λεπτο! Μετά συνεχίσαμε εκ νέου το γλέντι μας, με μουσική, τραγούδι και ποτό, μέχρι τις 8-9 το πρωί και την καθαρίστρια του ξενοδοχείου να παραμιλάει...
Ήταν ένα πολύ ξεχωριστό τριήμερο, ΑΝΟΡΘΩΣΙΑΤΙΚΗΣ τρέλας και οπαδισμού. Αμέτρητα χιλιόμετρα πορείας, ασταμάτητου τραγουδιού και αληθινού πάθους για την αρρώστια μας. Όσοι το έζησαν, θα το θυμούνται για πάντα. Χωρίς οποιασδήποτε μορφής διάκριση, χωρίς φτηνούς και άσκοπους εγωισμούς, όλοι σαν μια οικογένεια όπως πρέπει και όπως αρμόζει σε όσους κουβαλούν μέσα τους το αθάνατο πνεύμα της ΑΝΟΡΘΩΣΕΩΣ. Η φοιτητική νεολαία των ΜΑΧΗΤΩΝ είναι παρούσα, είναι τρελαμένη και είναι συσπειρωμένη πιο πολύ από ποτέ! Συνεχίζουμε ακόμα πιο αποφασισμένοι, ακόμα πιο αρρωστημένοι!
Ο Παν.Συ.Φι. Ανόρθωσις Αμμοχώστου συγχαίρει και ταυτόχρονα ευχαριστεί τους MAXHTEC - Κλιμάκια Εξωτερικού για την επίτευξη των στόχων που τέθηκαν για την πιο πάνω δράση, για την άψογη οργάνωση, για το πιο πάνω άρθρο, το φωτογραφικό υλικό αλλά και ότι η φοιτητική νεολαία του Συνδέσμου κρατά την σημαία ψηλά εδώ και χρόνια. Θα ακολουθήσει και βίντεο από την δράση του τριημέρου.





















